ארכיון | העתק תעודת נישואין | העתק כתובה
שחזור והזמנת מסמכים מארכיון המועצה
לא אחת קורה כי יש צורך בשחזור או הנפקת מסמכים מארכיון המועצה.
המסמכים השונים הניתנים לשחזור והנפקה מחדש הם תעודות נישואין, כתובה ומסמכים נוספים, ועל השחזור אחראית מחלקת הנישואין.
במידה והינכם רוצים להזמין תעודת נישואין או כתובה מהארכיון ניתן לעשות זאת על ידי מילוי הטופס המצורף בקישור, או על ידי פניה טלפונית למשרדינו במספר: 03-9599599
אלו המסמכים אותם תוכלו לשחזר בארכיון המועצה:
- תעודת נישואין
- כתובה
- העתק תעודת נישואין
- העתק כתובה
לוחות זמנים ועלויות
שחזור מסמך או הנפקתו מחדש בכל מקרה בין אם זו הנפקה חדשה לגמרי או תיקון טעות סופר אורכת זמן.
הזמן משוער להנפקת המסמכים הוא בין 7 ל-14 ימי עבודה.
לאחר מילוי ושלחת הטופס על ידכם, ולאחר סיום הכנת המסמכים מהארכיון אנו ניצור איתכם קשר.
עלויות:
הנפקת התעודות והשחזורים כרוכים בתשלום. עלויות המסמכים נקבעת בהתאם לתעריפי משרד הדתות ומתעדכנים מעת לעת.
ניתן להתעדכן בתעריף העדכני במשרדי המועצה או בטלפון מספר: 03-9599599 .
טופס הזמנת מסמכים מארכיון המועצה
במידה והינכם רוצים להזמין תעודת נישואין או כתובה מהארכיון ניתן לעשות זאת ב-3 דרכים:
- מילוי הטופס הדיגיטאלי.
- הדפסת הטופס, מילויו באופן ידני ושלחתו בפקס: 03-9599597 (לציין "עבור מחלקת נישואין").
- שיחה טלפונית בטלפון שמספרו: 03-9599599.
- יש לצרף ייפויי כח וצילום של תעודת הזהות של מבקש הבקשה
עדכונים אחרונים
פרשת השבוע
הדלקת נרות
29/11/2024
הבדלה
30/11/2024