search
close
close
close
פניות הציבור

פניות הציבור

מחלקת פניות הציבור לשירותכם

המחלקה לפניות הציבור של המועצה הדתית ראשון לציון עוסקת במתן מענה לפניות ותלונות בנושאים הקשורים לפעילות המשרד.

המחלקה מטפלת בפניות שהתקבלו מלקוחות הרבנות הראשית ראשון לציון באופן ענייני, הוגן ובלתי תלוי.

מחלקת פניות הציבור הינה יחידה עצמאית הכפופה למנכ"ל המועצה.

הנושאים בהם ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור

ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור בכל דבר הקשור למועצה הדתית ראשון לציון : שאלה, בקשה, 
הצעת יעול, הבעת שביעות רצון או אי שביעות רצון מהשירות.

זמן מענה לפניה:
אנו עושים את כל המאמצים על מנת להשיב מהר ככל הניתן ובמרבית המקרים זמן המענה לפניות
קצר ביותר.

על מנת לסייע לנו להשיב לך במהרה אנא הקפידו לציין פרטי מידע מפורטים ומדויקים ככל האפשר
כדי שהבירור יהיה יסודי ומקיף.

דרכי התקשרות למחלקת פניות הציבור

באפשרותכם לפנות אל מחלקת פניות הציבור במגוון דרכים. 

הדרך היעילה והמהירה ביותר היא על ידי שליחת טופס מכוון הנמצא בקישור מטה.

ניתן לבצע פניה באמצעות פקס שמספרו:
 03-9671689, בציון כתובתך למשלוח דואר חוזר.

ניתן לבצע פניה באמצעות דואר ישראל: 
עבור: הרבנות הראשית ראשון לציון המועצה הדתית,
כתובת: רח' הדרור 7, ת.ד. 8500, מיקוד: 7518302
ראשל"צ

    יש לבחור נושא הפניה: (חובה)

    רשמו כאן את הפניה

    הזן את תאריך האירוע

    הזן את שעת האירוע בפורמט 24 שעות